Masz aż 14 dni od daty otrzymania zamówienia, aby wysłać nam zgłoszenie zwrotu produktów, bez podania przyczyny. Po odebraniu zakupów od sklepu internetowego TOMAR SPORT możesz oglądnąć produkt, zastanowić się czy Ci odpowiada oraz zgłosić nam chęć zwrotu towaru w takim stanie jaki przyszedł do Ciebie, w ciągu dwóch tygodni od jego odebrania.
Zwrot odbywa się na Twój koszt - wystarczy, że odeślesz do nas towar (najlepiej z dowodem zakupu i wypełnionym Formularzem Odstąpienia od umowy zawartej na odległość). Im szybciej zwrócisz zakupione produkty tym lepiej dla Ciebie, ponieważ otrzymasz zwrot kosztu produktu we wcześniejszym terminie. Zachęcamy jednak do zatrzymania towarów - być może przekonasz się dopiero za jakiś czas, że warto było je kupić.
Jeśli zależy Ci na możliwie szybkim rozpatrzeniu Odstąpienia od Umowy, dołącz do niego:
- paragon, jako potwierdzenie zakupu.
- wypełniony przez Kupującego Formularz Odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Powyższe porady nie są warunkiem rozpatrzenia Formularza Odstąpienia od Umowy lecz przyspieszają jego rozpatrzenie. Jeśli zwracasz wszystkie produkty z zamówienia, zwrócimy Ci za nie pieniądze jednak bez kosztów przesyłki do Ciebie i bez kosztów przesyłki zwrotnej do nas. Czas oczekiwania na zwrot wpłaty to maksymalnie 14 dni.
Przed podjęciem decyzji o zwrocie zastanów się czy kupisz ten sam produkt taniej lub lepszej jakości w innym sklepie, a także czy warto ponosić koszt zwrotu? Oferujemy najwyższą jakość, idącą w parze z niskimi cenami setek towarów do wyboru. Zgłoszenia chęci dokonania zwrotu dokonasz np. e-mailowo lub dołączając do zwracanej przesyłki wypełniony przez Kupującego Formularz Odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Możesz skorzystać ze Zwrotów Shoper. Załatwisz tam wszystkie formalności oraz łatwo zamówisz kuriera którym wyślesz zwrot.
DODATKOWE INFORMACJE
- Koszty opakowania i odesłania zwracanych towarów ponosi Kupujący. Jeśli masz możliwość, dostarcz nam produkty osobiście do Sklepu a zaoszczędzisz na wysyłce.
- Zwracany towar powinien zostać zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
- Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, więc wysłane w taki sposób zostaną zwrócone do Nadawcy na jego koszt.
- Sklep zwraca Klientowi całą wpłaconą kwotę za towary. Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
- Sklep nie zwraca Klientowi kosztów odesłania towarów z zamówienia do Sklepu.
- Zwrot płatności Klientowi odbywa się w ten sam sposób, w jaki Klient dokonał wpłaty za zamówienie w Sklepie. Klient nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów.
- Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)