Trek District + 4 Trek Black Satin o niskim przekroku 545 WH 2025
Wystaw opinię o produkcie
Zapytaj o produkt lub negocjuj cenę!

Administratorem danych osobowych jest Tomar Sport sp. z o. o.. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod produktu: 5295022
Cechy produktu
Rowery
Opis
Informacje ogólne
District+ 4 Lowstep to elegancki i wszechstronny miejski rower elektryczny o dużej trwałości i najwyższej klasy komforcie. Rama mieści w rurze dolnej akumulator, którego pojemność można dobrać spośród czterech dostępnych, od 400 do 800 Wh, odpowiednio do potrzeb. District+ 4 Lowstep jest wyposażony w trwały i praktycznie bezobsługowy napęd pasowy. Nowy system inteligentny Bosch umożliwia sparowanie roweru ze smartfonem do rejestrowania aktywności oraz jazd na mapie, i nie tylko.
Pragniesz eleganckiego e-roweru miejskiego do codziennej jazdy, wyposażonego w najnowocześniejsze technologie. Uwielbiasz poczucie spokoju jazdy na rowerze z napędem paskowym i piastą wielobiegową, która zapewnia płynną zmianę biegów oraz bezobsługowość. Doceniasz możliwość dobrania pojemności akumulatora odpowiedniej do planowanego zasięgu i budżetu. Cenisz sobie prostotę użytkowania i kochasz ramy z niskim przekrokiem, które ułatwiają wsiadanie i zsiadanie.
Solidna hydroformowana rama aluminiowa o niskim przekroku z wbudowanym akumulatorem Bosch PowerPack o wybranej pojemności. Napęd paskowy Gates CDX w połączeniu z piastą 5-biegową Nexus C7000 zapewnia płynną zmianę biegów i wybitną żywotność. Silnik Bosch Performance Line z systemem inteligentnym (250 Wh, 75 Nm) zapewnia wspomaganie do 25 km/h, a kontroler z wyświetlaczem Intuvia bezproblemowo komunikuje się ze smartfonem. Bagażniki i oświetlenie upraszczają codzienne dojazdy do pracy. Do tego wewnętrzne prowadzenie przewodów zapewnia smukły i elegancki wygląd roweru.
District+ 4 to pierwszorzędny wybór dla osób codziennie dojeżdżających do pracy szukających niezawodnego roweru. Napęd paskowy ogranicza konserwację i wytrzymuje więcej, a wbudowany silnik Bosch i akumulator PowerPack zapewniają mnóstwo wspomagania do śmigania po mieście czy wypady na weekendowe przygody po ścieżkach rowerowych. Dołączone bagażniki i lampki dopełniają konfiguracji na każdą jazdę. Z kolei konstrukcja ramy o niskim przekroku ułatwia wsiadanie i zsiadanie.
Wytrzymały a jednocześnie wygodny, łatwy w utrzymaniu i mocny, a także elegancki dla jazdy po mieście
Mocny silnik Bosch Performance Line Cruise (250 Wh, 75 Nm) z wbudowanym systemem inteligentnym umożliwia bezproblemową komunikację ze smartfonem i personalizację na wyciągnięcie ręki.
Cztery różne pojemności akumulatora umożliwiają odpowiedni dobór do planowanych dojazdów.
Gotowy do jazdy z dołączonymi akcesoriami, takimi jak błotniki i światła zasilane z akumulatora
Połączenie napędu paskowego Gates CDX z silnikiem Bosch Performance oraz piastą wielobiegową Nexus 5 IGH przekłada się na mocny i trwały napęd z doskonałą zmianą biegów.
Rozwiązania
W pełni wbudowane systemy cyfrowe
Po sparowaniu z aplikacją eBike Flow inteligentny system Bosch umożliwia pełną integrację wszystkich cyfrowych elementów Twojego roweru – między innymi wyświetlacza, napędu, sterownika i ABS w rowerze elektrycznym – dla wspaniałych wrażeń z nowoczesnej jazdy.
Jaki oferują zasięg?
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak daleko pojedziesz na rowerze elektrycznym na jednym ładowaniu, sprawdź kalkulator zasięgu Bosch. Wprowadziliśmy automatycznie dane dla tego modelu i przeciętnego rowerzysty, ale możesz je zmienić, by uzyskać jak najdokładniejszy szacunek.
Specyfikacja techniczna
Rama | Wysokiej klasy hydroformowane aluminium, zintegrowany wymienny akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, osłona Motor Armour, hamulce tarczowe Post Mount |
---|---|
Widelec | SR Suntour NVX30, sprężyna zwojowa, regulacja naprężenia wstępnego, zacisk QR 100 mm, skok 60 mm |
Maks. kompatybilny skok widelca | 63 mm |
Piasta przednia | Ze stopu, tarcze centerlock, oś przelotowa 100 mm |
---|---|
Piasta tylna | Shimano Nexus C7000, 5-biegowa |
Obręcz | Bontrager Connection, dwuścienne, 32 otwory, szerokość 20 mm, zawór Presta |
Szprychy | 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne |
Opona | Bontrager E6 Hard-Case Lite, pasek odblaskowy, 27,5 x 2,40” |
Maks. rozmiar opon | 27,5 x 2,40" |
Ładowarka | Bosch Standard 4 A, 230 V, system inteligentny |
---|---|
Sterownik | Bosch Intuvia 100, system inteligentny |
Komputer | Plot ze wskaźnikami LED do inteligentnego systemu Bosch |
Silnik | Bosch Performance Line, 250 W, 75 Nm, 25 km/h |
Manetka | Shimano Nexus C7000, 5-biegowa |
---|---|
*Korba | Rozmiar: S, M ProWheel ze stopu aluminium, 170 mm długości |
Rozmiar: L, XL ProWheel ze stopu aluminium, 175 mm długości | |
Kaseta | Gates CDX, 32T |
Pedał | Pedały Bontrager City |
Maks. wielkość zębatki | 50T (koło pasowe dla pasa Gates) |
Siodełko | Bontrager Boulevard |
---|---|
Sztyca | Stop aluminium, amortyzacja, 27,2 mm, 300 mm długości |
Kierownica | Stop, obejma 31,8 mm, wznios 25 mm, szerokość 630 mm |
Chwyty | Bontrager Satellite Elite, ze stopu aluminium, z obejmą |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: S, M Bontrager ze stopu aluminium, zacisk 31,8 mm, regulowany wznios, zgodny z Blendr, 85 mm długości |
Rozmiar: L, XL Bontrager ze stopu aluminium, zacisk 31,8 mm, regulowany wznios, zgodny z Blendr, 105 mm długości | |
Hamulec | Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano MT200 |
*Tarcza hamulcowa | Rozmiar: S, M, L, XL Shimano EM300, centerlock, 160 mm |
Rozmiar: S, M, L, XL Shimano RT10, centerlock, 160 mm | |
Rozmiar tarczy | Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i z tyłu |
*Oświetlenie | Rozmiar: S, M, L, XL Spanninga SOLO dla roweru elektrycznego |
---|---|
Rozmiar: S, M, L, XL Herrmans MR4, dioda 120 lumenów | |
Nóżka | Pletscher Comp Flex 18 |
Bagażnik Cargo | Bagażnik tylny ze stopu aluminium, maksymalna nośność 25 kg |
*Błotnik | Rozmiar: S, M, L, XL Plastikowe błotniki SKS, tył |
Rozmiar: S, M, L, XL Plastikowe błotniki SKS, przód |
Waga | M - 25.60 kg / 56.44 lbs (bez akumulatora) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.